Post by sioquotuwere on Feb 5, 2022 7:52:13 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bike Race:Motorcycle Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bike Race:Motorcycle Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ obegränsad resurshack ▞▞▞
▞▞▞ Bike Race:Motorcycle Games 2022 version ▞▞▞
DET VAR BRA!
Jag älskar det här spelet mycket eftersom det kräver både skicklighet och tur. Den har massor av nivåer och coola kartor som är kreativa. Det låter dig också spela med andra spelare som du kan välja att spela med så att du inte spelar med människor med så bra cyklar att du inte skulle kunna vinna även om du försökte. Den har också turneringar som du kan spela för att få mycket bra cyklar. Du kan också utveckla cyklar som ger bättre cyklar med mer krafter. Älskar spelet.
Trots att spelet uppenbart betalar för att vinna, finns det annonser varje gång du slutför en nivå. Förvänta dig inte att vinna ett multispel om du inte har investerat $5 i spelet. Utöver det finns det bara 24 nivåer tillgängliga om du inte har Facebook-vänner eftersom det krävs att du spelar med dem för att låsa upp fler nivåer.
Bike Race:Motorcycle Games Kilpa-ajo fyf
Det är ett bra spel men det har de flesta och väldigt mycket svårigheter i nivåerna
Jag vill bara att dom ska sluta fråga
Helt okej enligt mig. Men du tröttnar fort på det. Det tråkiga är att man måste köpa dom 2 bästa bikens och man måste göra konstiga saker för att få fram världar/banor
BH spel
Det är bra men känns barnsligt
Fruktansvärd nivådesign, irriterande fysik och betala för att vinna. Jag utsätts för folk med bättre cyklar än mig så jag har bokstavligen ingen chans om de inte dnf. Hemskt spel, spendera inte ett öre på det.
Spelet är roligt och lite tråkigt
Bike Race:Motorcycle Games እሽቅድድም kkhh
Uppgifter för att låsa upp ett annat stadium är en dålig idé
Superspel .det är enkelt och bättre att spela .........
Jag gillar verkligen det här spelet. Den har funnits på 4 olika telefoner och en surfplatta och jag har spelat den sedan jag var runt 9 år gammal. Blir aldrig gammal.
Men man måste kosta för mycket. Jag tyckte inte om det för att man bara åker.
Bra spel men behöver checkpoints, eftersom vissa nivåer är omöjliga att slutföra. Väldigt frustrerande!!!
vad fan hände med det här spelet, jag brukade älska att spela det så jag installerade om det, bara för att få reda på att när jag kraschar måste det tala om för mig hur jag ska luta min telefon som om jag är en idiot.
Det e 100% P2w ingen skicklighet behövs om du har 200 kr att slösa på den här skiten
Dumt att lutningen är skräp och det är för svårt att få tre stjärnor om du gör det bättre och enklare, jag kanske ger det 4 stjärnor men jag tror inte att det kan få 5 stjärnor
Det är så roligt
Rolig tidsmördare
Nja
Bra spel, bra grafik, önskar ibland att det var lite känsligare på lutningen. I övrigt väldigt nostalgiskt och gediget!
Inte så bra men ändå lite rolig
Ok fick det att fungera, äntligen tappade alla cyklar och kan inte få några så jag tror att det här spelet bara är ett skumt sätt för dem att tjäna massor av pengar men inte faktiskt göra någonting
Det är okej. Ända sedan VIP-grejer hände har kvaliteten på spelet sjunkit mycket.
The Secret Society: Mystery Eventyr sro
バイクレース:レースゲーム (Bike Race) レース dnp
De e ganska kul men de tar batteriet direkt
Bike Race:Motorcycle Games Motorsport movi
fantastiska kontroller knappt några tillägg och en massa olika stilar att välja mellan ooo och lol det här är min favoritdel du kan spela med folk som använder mutiplayer detta är mitt favoritspel nummer 1 jag rekommenderar verkligen att det är gratis
Detta spel raderar all din statistik från världsturnéer, turneringar och dueller även om du har synkat ditt spel till Facebook. Synkroniseringen verkar bara fungera om du synkroniserar dessa spellägen till facebook i den absoluta början (och även det är bara min gissning), men oftast synkroniserar folk inte spel till facebook utan att spela dem och veta om de är värda att synkronisera. Förutom det finns det andra riskabla flerspelarbuggar. Har spelat sedan 2013, men jag fick aldrig veta vad "Coming Soon" kommer att ge.
det är bra men det finns inte många nivåer för att låsa upp cyklar som att behöva ha en Facebook-vän att spela för att få öken två och så vidare
Det här var riktigt bra spel på den tiden. Men nu är allt baserat på lön för att vinna logik. Det ser ut som att utvecklare försöker mjölka det här spelet så länge de kan... Dåligt spel.
Spelet är roligt och kvaliteten är bra, men jag gillar inte att det finns väldigt få nivåer
Ganska bh
Jag kan inte spela turnering:(
spelet innehåller ingen lapdance
Bike Race:Motorcycle Games እሽቅድድም kkhh
Det här SUGER eftersom vartannat skinn bara är V.I.P så om du inte har V.I.P så kommer du att se ut som ett defaltskinn och det suger att du måste luta mobilen för att vända och sånt så jag ger en 1 stjärna
Bike Race Free
Bike Race:Motorcycle Games Sacīkstes lef
Spel Bike Race Free - Motorcykelracingspel online på nätet
Trevligt och roligt att tävla med vänner💗
Min erfarenhet har varit bra med de här spelen och det gör mig helt till en person som älskar att göra sidogrejer mycket och det kan göra dig till en mer konkurrenskraftig person som jag!!!!!
Fantastiskt spel med vänner (multiplayer) och solo till. Kolla in det. (Knappt några annonser)
Rygg lät
Jag önskar att de skulle lägga till de nya uppdateringarna till Android men de gillar att helt glömma bort Android-användare eller något
Jag tycker att det förlöjligar hur det är nu, ser att du förr kunde få cyklarna genom att slutföra utmaningar men nu måste du köpa dem
Brrrrrrrra
Ladda inte ner för i helvete det suger balle Jävla runkspel
Upptäck populära videor med Motorcycle Races | TikTok
Den buggar hella tiden sen hänger ljudet sig
första gången jag provade det här spelet var det riktigt roligt och det är det fortfarande jag älskar nivåerna och det är en fantastisk tidsdödare och det hjälper till att lindra stress. Jag skulle rekommendera detta till alla.